Zmiana składu odżywki lnianej ! + biedronkowa promocja

Witam :)


Buszując po blogach i wizażu natknęłam się na bardzo niepozorną, aczkolwiek bogatą składowo odżywkę polskiej firmy Farmona. Długo się nie namyślając pobiegłam ( a raczej pojechałam :) ) do drogerii Wispol i niczym zaślepiona wrzuciłam do koszyka ostatnią sztukę osławionej odżywki. Po powrocie do domu, z ciekawości zaczęłam czytać skład  i ... prawie spadłam z krzesła :D


Tutaj "stary" skład odżywki, przepisany ze strony producenta:

Aqua (Water), Glycerin, Cetyl Alcohol,Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract,  Inulin, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Hydrolyzed Keratin, Ceramide 3, Milk Lipids,  Lactic Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.


A teraz "nowy skład":

Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Steralkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol,  Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Glycerin, Cyclopentasiloxane, CycloheksasiloxaneCetrimonium Chloride, Inulin, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Hydrolyzed Keratin, Milk Lipids, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Hydroksyethylcellulose, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.


Do odżywki zostały dodane silikony oraz ekstrakty roślinne (jednak ich jest pewnie tyle, co kot napłakał).
Dotychczas użyłam odzywki jednokrotnie (do spłukiwania) , na jakąkolwiek opinię jest za szybko :)






A teraz coś pozytywnego. W biedronce pojawiły się maseczki biovaxu w saszetkach za zawrotną cenę 1,39 sztuka. Oczywiście grzechem byłoby  nie kupić :)






Co sądzicie o zmianie składu odzywki ? Skusicie się na biedronkową promocję ?

 Żółty Pies


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz