10 faktów o moich włosach

Dzisiejsza niezwykle słoneczna i przyjemna niedziela skłoniła mnie do napisania postu, w którym przedstawię 10 faktów dotyczących moich włosów :)







1. Struktura

Moje włosy są z natury średnioporowate (końcówki wysokoporowate), lubią się puszyć oraz skręcać we wszystkie strony.

2. Długość

ok. 42 cm

3. Grubość kucyka

6 cm

4. Farbowanie

Obecnie są farbowane jedynie henną kolorem czarnym, bądź ciemnym brązem. Ostatnio chodzi za mną lekkie rozjaśnienie (tzn. stosowanie jaśniejszych tonów henny:)  ).

5. Zniszczenia

Moje włosy nie są zniszczone obciążąjącymi zabiegami, tj. suszenie, prostowanie. Posiadają lekkie zniszczenia spowodowane codziennym użytkowaniem (mycie, czesanie).

6. Ulubiona pielęgnacja

Moje włosy kochają emolientowe traktowanie, oleje i treściwe maski.

7. Stylizacja

Nie stosuję żadnej dodatkowej stylizacji :)

8. Średnie tempo wzrostu

Moje włosy rosną ze standardową prędkością 1 cm na miesiąc (posiadam partie włosów, które rosną 2 razy wolniej).

9. Co najbardziej poprawiło ich wygląd

wprowadzenie olejowania, zmiana szamponu, mycie metodą OMO

10. Włosowy cel

zagęszczenie (grubość kucyka 7-8 cm)
długość 60 cm z wyrównaniem wszystkich włosów
Kolor : średni brąz




Miłej niedzieli!

1 komentarz:

  1. Widzę że mamy te same włosy, nawet kolor podobny. Mój kucyk ma 7 i również wysokoporowatki ;>

    OdpowiedzUsuń