Nowe odżywkowe nabytki

Nie musiałam długo czekać, żeby uzupełnić swój zbiór kosmetyków o produkty do odżywiania.
 Tym razem padło na dwie emolientowe odżywki, które zbierają świetne opinie.

Oto one:







Pierwsza z nich jest wszystkim dobrze znana - to odżywka Garniera z Awokado i Karite. Nie wiem, czemu wcześniej jej nie spróbowałam (jeszcze przed zmianą składu), ale mam nadzieje, że ten egzemplarz sprawdzi się u mnie równie dobrze jak Oleo Repair.

Druga z nich jest mniej znana w blogosferze - kuracja do włosów z olejkiem arganowym Isany. Bardzo ciężko mi było ją spotkać w Rossmannie, była wiecznie niedostępna. Jednak wczoraj udało mi sie ją nabyć za zawrotną cenę 4,99 zł (150ml). Odzywka ma bardzo dobre opinie na wizażu. Skład prezentuje się następująco:







Tymczasem idę wetrzeć w skalp sok z czarnej rzepy, w końcu jest dostępna w warzywniakach !





Pozdrawiam,

Żółty Pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz