Porównanie trzech emolientowych odżywek do spłukiwania

W dzisiejszym poście chciałabym porównać trzy odżywki emolientowe, które testowałam w ostatnich tygodniach/miesiącach: Garnier Oleo Repair, Garnier Awokado i Karite oraz kuracja z olejkiem arganowym Isany.







Zacznijmy od kultowej odżywki Garniera Awokado i Karite.



Dostępność: markety, drogerie
Cena: W zależności od sklepu - ok. 6-8 zł za 200 ml
Wydajność: całkiem niezła, produkt jest średnio gęsty
Zapach: słodki, przy dłuższym stosowaniu może być uciążliwy
Działanie: Wygładza włosy, lekko dociąża. Nie puszą się. Raczej nie nabłyszcza.
Kupię ponownie: Nie


Podsumowując: Jest to całkiem niezły produkt jak na odżywkę drogeryjną. Sprawdzi się na włosach, które potrzebują wygładzenia i dociążenia. Nie nabłyszcza moich włosów i nie nadaje sypkości. Stosowałam tylko po umyciu.



Kolejny produkt Garniera jaki miałam przyjemność używać to wersja Oleo Repair.



Dostępność: markety, drogerie
Cena: W zależności od sklepu 6-9 zł za 200 ml
Wydajność: Bardzo dobra
Zapach: przyjemny, owocowy, długo się utrzymuje na włosach.
Działanie: Bardzo dobrze wygładza, dociąża włosy. Wystarczy nałożyć na kilka minut, by cieszyć się efektem. Zwiększa blask, nadaje sypkość i śliskość.
Kupię ponownie: Tak

Podsumowując: Świetny produkt, jedna z lepszych drogeryjnych odżywek jakie używałam. Polecam wszystkim osobom posiadające wysoko/średnioporowate włosy. Działa jak odżywka silikonowa (nie mając silikonów w składzie). Na pewno kupię ponownie.



Ostatni produkt dostępny jest wyłącznie w drogerii Rossmann: Isana, kuracja z olejkiem arganowym :



Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 4,99 zł (w promocji 3,99) za 150 ml
Wydajność: Dobra - produkt gęsty
Zapach: dziwny, słodko-owocowy, nie wszystkim spasuje
Działanie: Stosowałam zarówno przed, jak i po umyciu włosów. W obu przypadkach działa jednakowo - włosy są błyszczące, gładkie, jednak niezbyt dociążone i niezbyt sypkie.

Podsumowując: Odżywka będzie dobra dla niezbyt wymagających włosów, którym brakuje blasku i lekkiego wygładzenia. Moje potrzebują porządnego dociążenia, jednak ten produkt nie sprostał moim oczekiwaniom.



Ranking wygrała odżywka Garniera Oleo Repair. Jest to moje odkrycie roku wśród drogeryjnych produktów do odżywiania. Mam nadzieję, że producent nie zmieni składu, bądź go nie wycofa z produkcji :)


Żółty Pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz