Bania Agafii, Ekspres maska do włosów regeneracyjna: "Elastyczność i Blask"

Dzisiejszy post będzie recenzją odżywki zakupionej podczas Dnia Darmowej Dostawy. Wprawdzie szał na rosyjskie zakupy mam już za sobą, jednak byłam bardzo ciekawa działania tej maski (ze względu na skład).


Jak się sprawdziła?








Odzywkę nabyłam w jednych ze sklepów internetowych za niecałe 5 zł. To stosunkowo mało jak na 100 ml produktu. Maskę otrzymujemy w bardzo fajnym opakowaniu typu "saszetka" z odkręcanym plastikowym otworem. Jest to bardzo fajne rozwiązanie, dzięki temu odżywkę możemy zużyć w 100% i nic się nie zmarnuje. Jeśli chodzi o wydajność, to byłam bardzo zaskoczona - maska wystarczyła mi jedynie na 3 użycia ! Konsystencja jest dość płynna, jednak nie spodziewałam się, że będzie aż tak kiepsko z wydajnością. Zapach produktu jest bardzo przyjemny - taki kwiatowo-owocowy.



Skład produktu jest bardzo dobry:


Producent oszczędził nam formułki "Aqua with infusions of.." i mamy czarno na białym wypisane składniki -możemy oszacować mniej więcej ich ilośc w produkcie. Na początku mamy substancje zmiękczające (Alkohol Cetylowy, Quanterium 91), proteiny w dość dużych ilościach oraz sporo ciekawych olejów. Troszkę się obawiałam tak sporej ilości protein, jednak nie nastąpiło żadne przeproteinowanie. Włosy po użyciu tej maski były baaaardzo gładkie, miękkie i błyszczące. Nie puszyły się.  Maskę nakładałam także na skórę głowy i włosy nie były ani trochę obciążone. Jedyne czego mi brakowało to lekkie pogrubienie włosów (takie jak po proteinach). Troszkę też maska zjadła objętość moich włosów, jednak nie na tyle, by narzekać ;)




Podsumowując, uważam, że jest to bardzo dobra maska dla włosów gęstych, średnio/wysokoporowatych, które potrzebują nawilżenia oraz wygładzenia. Troszkę się zawiodłam na wydajności produktu, jednak za taką cenę warto spróbować. Nie wiem czy kupię tę maskę ponownie, ale to tylko ze względu na to, że mam jeszcze sporo produktów do wypróbowania :)



Miałyście?


Miłego wieczoru,
Żółty Pies



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz