Co chciałabym dostać pod choinkę?

Gwiazdka tuż tuż, więc można pomarzyć o świątecznych prezentach. Jak co roku, moja świąteczna lista życzeń obejmuje wyłącznie produkty kosmetyczno-włosowe. Chyba jestem monotonna... :)






Zestaw do rekonstrukcji Joico K-pak


Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu dla włosów, dlatego odpłacają mi się średnim wyglądem. Taka rekonstrukcja na pewno przywróciłaby ich do życia. Gdyby nie cena tych produktów, już dawno zawitałyby w moje skromne progi :D





        Beauty Blender


Czyli sławna gąbeczka do podkładu. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdza się przy aplikacji podkładów - nakładanie produktu pędzlem znudziło mi się ;) Czytałam wiele pochlebnych opinii na temat jajeczka i z chęcią bym go przygarnęła.






Tangle Teezer 
Ta cudowna szczotka chodzi za mną od dawna, bardziej jako zachcianka, niż potrzeba. Zazwyczaj bez problemu rozczesuję włosy grzebieniem, jednak jestem bardzo ciekawa jakby się sprawowała na moich włosach. 








Dolly, krem z ekstraktem z ślimaka
Oczywiście chodzi o śluz ślimaka, a nie o żyjątko :) Kremik posiada całkiem przyjemny skład. Śluz ślimaka działa super na skórę i myślę, że w lecie go wypróbuję.







                                                       Olej, który pokochają moje włosy
Tutaj zostawiam sobie furtkę, gdyż poszukiwania odpowiedniego oleju ciągle trwają. Póki co olej migdałowy w czystej postaci spełnia moje oczekiwania, jednak myślę, że zawsze może być lepiej. Może arganowy? makadamia?











Dobra wcierka 
Mimo, że obecnie mam co wcierać w skórę głowy, to nie pogardziłabym czymś, co mocno pobudziłoby moje włosy do porostu. Na babyhair średnio mi zależy, bo mam ich mnóstwo, jednak przydałoby się ich utrzymać w dobrej kondycji, by rosły dłuuugie i zagęściły włosy.
Może coś polecicie?












I na tym koniec mojej listy, nie jest długa, prawda?:) Tylko najpotrzebniejsze rzeczy :D Obawiam się jednak, że Mikołaj się nie domyśli i będę musiała sobie sama sprawić prezenty :)



Pozdrawiam,
Żółty Pies






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz