Ulubieńcy 2014

Follow my blog with Bloglovin Rok 2014 dobiega końca, więc pora na wyłonienie najlepszych produktów włosowych, które w tym roku stosowałam i z których byłam zadowolona. Zapraszam !






*********************************************************************************



1. Odżywka Garnier Oleo Repair - zdecydowane odkrycie roku! Jedna z lepszych drogeryjnych odżywek, jakie stosowałam. Idealnie nawilża i dociąża moje porowate włosy. Jest dostępna w każdej drogerii, a także w supermarketach spożywczych



*********************************************************************************



2. Gumka Invisibobble - początkowo sceptycznie podchodziłam do takiego typu wynalazków, jednak ta sprężynka okazała się strzałem w 10. Dzięki tej gumce moje włosy są bezboleśnie upięte w kucyk, bez wyrwanych włosów. Praktycznie się z nią nie rozstaje.




*********************************************************************************





3. Maska Seboradin FitoCell - Moje ostatnie odkrycie. Maska ma cudowny skład i cudownie działa. Niestety jest trochę droga, ale efekt po użyciu w 100 % rekompensuje cenę. Włosy po jej użyciu są gładkie, lśniące, dociążone. Nie puszą się. 



*********************************************************************************




4. Olej ze słodkich migdałów - jeden z lepszych, jakie stosowałam. Idealnie nadaje się do włosów wysokoporowatych. Wygładza i nawilża włosy. Najlepiej działa u mnie nałożony na glicerynę.



*********************************************************************************





5. Szampon Labell - delikatny, aloesowy szampon dostępny w Inter Marche. Moje włosy go bardzo dobrze tolerowały, był błyszczące, nawilżone. Jedynym minusem była wydajność, ale mimo wszystko kupię ponownie i jest to jedno z lepszych myjadeł tego roku :)



*********************************************************************************


6. Odżywka w sprayu Gliss Kur Oil Nutrive - nie przepadam za produktami typu leave-in, jednak ta odżywka bardzo miło mnie zaskoczyła. Nie obciąża włosów, dobrze dociąża, wygładza. Jest tez bardzo wydajna. Idealne "wykończenie" pielęgnacji.










*********************************************************************************

Żółty Pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz