Be Beauty - delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy

Bohaterem dzisiejszego posta będzie produkt, po którego nie sięgnęłabym, gdyby nie pozytywne opinie internautek (chociaż nie będę oryginalna - wszystkie produkty wybieram na tej zasadzie). Dotychczas byłam wierna płynowi micelarnemu BeBeauty, który według mnie jest świetny, jednak zapragnęłam zmiany, może bardziej zapragnęłam zacząć zmywać makijaż wodą, a nie wacikami ;) Padło na siostrzany produkt firmy BeBeauty, czyli delikatny żel myjący. Jak się sprawdził?





Zacznijmy od dostępności produktu - kupimy go wyłącznie w Biedronce na półce z artykułami higienicznymi. Jest on włączony do stałej oferty. Z tej serii mamy jeszcze wybór żelu micelarnego oraz żelu peelingującego. Nawiasem mówiąc producentem ukrywającym się pod szyldem "BeBeauty" jest Tołpa ;)


Cena produktu jest bardzo niska - ok. 5 zł, więc warto spróbować. Żel mieści się w miękkiej tubie zawierającej 150 ml. Konsystencja jest bardziej kremowa niż żelowa, bardzo wydajna - wystarczy niewielka ilość na pokrycie całej twarzy.


Producent obiecuje nam łagodne i delikatne mycie bez uczucia ściągnięcia i podpisuję się pod tym obiema rękami! Po umyciu nie odczuwam dyskomfortu, mogę spokojnie odczekać przed nałożeniem serum/kremu. Skóra nie jest przesuszona ani spragniona. Oczyszczenie uznaję za bardzo dobre - produkt radzi sobie bardzo dobrze z tuszem i eyelinerem (o podkład się nie martwię, bo używam minerałów). Czego chcieć więcej ? Poniżej wklejam opis producenta i skład:



Znacie ? Czym myjecie twarz?





P.S.
Polecam wszystkim akcję testowania darmowych kosmetyków organizowaną przez sklep mazidelka.pl:







Miłego wieczoru,
Żółty Pies

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie kupiłam i zaczynam używać :)) zobaczymy czy u mnie się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuje, a cena tym bardziej zachęca :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń