Dziennik Pielęgnacji Włosów (15) + podcięcie






W dzisiejszej pielęgnacji dominowała seria Mythic Oil i powoli zbieram się na pełną recenzję tych produktów:

Olejowanie: niebieski olej Babydream na całą noc
Mycie długość: Kallos Color
Mycie skalp: szampon Mythic Oil
Odżywianie: maska Mythic Oil
Zabezpieczanie: serum Mythic Oil

Włosy zostały podcięte na prosto 2 cm. Wizualnie różnica jest widoczna.


Efekt: Włosy baaardzo, bardzo gładkie, proste, nawilżone. Nie są spuszone ani trochę, wyglądają jakby były niskoporowate. Brakuje mi tylko lekkiego pogrubienia i usztywnienia (brak protein). Niestety zdjęcie ani trochę nie odzwierciedla ich faktycznego stanu, gdyż było robione w fatalnym oświetleniu :/ Póki co nie jestem w stanie zrobić włosom dobrego zdjęcia (chyba muszę poczekać do lata).




Miłego wieczoru,
Żółty Pies

3 komentarze:

  1. Podcięcie końcówek na pewno wyszło im na dobre. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że dalej wyglądają na przerzedzone :(

      Usuń
  2. Ślicznie,na równo podcięte włoski. Bardzo ciekawi mnie seria Mythic Oil. Brałam udział kiedyś w konkursie na fb,ale nie udało mi się jej zdobyć. Czekam na Twoją opinię o niej.

    OdpowiedzUsuń