Bambi - dobry szampon do mocnego oczyszczania

Szampon Bambi kojarzy mi się z dzieciństwem, mimo, że go wówczas nie używałam. Jest on dostępny w sprzeda od bardzo bardzo dawna, można go nabyć praktycznie w każdym sklepie "wielobranżowym". Jednak nigdy nie zwracałam na niego większej uwagi, bo co może zdziałać szampon za 3 zł z mocno detergentowym składem? No właśnie może świetnie oczyszczać :)



Kupiłam wersję z panthenolem, chociaż na dobrą sprawę zbyt wiele go nie ma - znajduje się za zapachem, który jest dodawany do kosmetyków w niewielkich ilościach (poniżej 1%). Jest jeszcze wersja z rumiankiem. Tuż po zakupie zaczęłam mieć wątpliwości, czy aby na pewno moje włosy go zniosą, bo skład jest dość mocny:


Powiedziałabym, że trochę za mocny jak na dziecięce włosy, jednak producent zapewnia, że jest łagodny...

Konsystencja szamponu jest dość wodnista, ale kosmetyk dość dobrze się pieni i jest w miarę wydajny. Zapach kojarzy mi się właśnie z dzieciakami, albo PRL-em :D Gdy piana wpadnie do oka, trochę szczypie. Jeżeli chodzi o działanie, to sprawdził się bardzo dobrze w przypadku mocnego oczyszczania włosów - skóra głowy i włosy były dobrze oczyszczone bez uczucia przesuszenia. Jednak zawsze nakładałam kosmetyk odżywczy po umyciu, więc nie wiem jakby się sprawdził użyty solo.


Muszę przyznać, że troszkę kupiłam ten szampon z ciekawości, a troszkę z sentymentu za latami 90-tymi. Nie rozczarowałam się i nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto (w końcu to całe 3 zł :D). Jeżeli ktoś szuka skutecznego i taniego kosmetyku do mocnego oczyszczania włosów który nie spowoduje wysuszenia - to szczerze polecam szampon Bambi :)




Miłej soboty,
Żółty Pies

4 komentarze:

  1. Faktycznie, ten szampon bardzodobrze oczyszcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a czy dzieci potrzebują aż takiego oczyszczenia? :)

      Usuń
  2. Kurcze, mama myła mi nim głowę w dzieciństwie :) Masakra, nie wiedziałam,że jeszcze go produkują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w okolicy jest dostępny w każdym sklepie, w którym jest "chemia" :)

    OdpowiedzUsuń