Efekty walki o gęstość włosów

Pora pokazać efekty walki o zagęszczenie czupryny...




Mnóstwo, po prostu mnóstwo nowych krótkich włosków! Tylko czekam aż podrosną i zagęszczą czuprynę.

Czego używałam?

- w grudniu serii Seboradin Fitocell (szampon, maska, serum)
- od stycznia do teraz - żelu Dermena

Nie stosowałam żadnej doustnej suplementacji, efekty zawdzięczam wyłącznie kosmetykom.


Nowe włoski w największym stopniu występują na czubku głowy. Oby tak dalej! :)




Miłego dnia,
Żółty Pies



3 komentarze:

  1. Świetny efekt! Gratulacje! Mi po żelu Dermena też tak wyskoczyły włoski :) Jak tylko skończę termin testowania HairrJazz to zabieram się za Seboradin FitoCell,bo już tak długo czeka w kolejce,że szok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa HairJazz, bo składem nie powala :>

      Usuń
  2. Żel Dermena muszę w końcu zakupić, odżywkę Fitocell bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń