Nowości: Biovax w Rossmannie!

Z przyjemnością ogłaszam nowinę (choć pewnie pół blogosfery już o tym wie, a ja jestem zacofana ;)) - Rossmann wprowadza do swojego asortymentu maseczki Biovax w specjalnej wersji 'Glamour':

Maseczki kosztują 17,99 i obejmują 125 ml produktu  (trochę drogo)



1. Wersja "Gold", która jest już w miarę znana:






















2. Wersja 'Pearl' z kolagenem morskim i perłą:




















3. Wersja 'Diamond':



















4. Wersja 'Orchid':




















5. Wersja 'Caviar':






















Wersje standardowe w 250 ml słoiczkach nie są  póki co dostępne. Wydaje mi się, że 18 zł to trochę drogo za taką małą objętość odżywki, ale poczekam na promocję i kupię wersję Gold ;)



Zainteresowała Was jakaś maseczka z nowej serii?




Żółty Pies





8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze tych maseczek nie miałam, ale mam na którąś ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, gdyby tylko były troszkę tańsze... :)

      Usuń
  2. Miałam Gold i super się spisywała/ Miała dużo mniej woskową konsystencję niż standardowe Biovaxy, stąd też była wydajna pomimo mniejszej pojemności. Mnie kręci wersja perłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele pozytywnych opinii czytałam o wersji Gold :) Pewnie niedługo się skuszę :P

      Usuń
  3. Wersja gold pojawia się często w SuperPharm za około 10 zł :) ale tylko ta wersja, bo z tego co wiem reszta jest dostępna wyłącznie w Rossmanie. Poszukaj, myślę, że warto. U mnie fajnie się spisywała, a cena 10 zł jest bardziej zachęcająca niż 18 zł biorąc pod uwagę pojemność. Chociaż muszę powiedzieć, że ta maseczka jest naprawdę wydajna. Super się rozprowadza i w sumie nie trzeba jej zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam w pobliżu Superpharm :(

      Usuń
    2. Biovax Gold jest i w Rossmanie. Na pewno pojawi się promocja. Szczerze polecam, bo wypróbowałam już dwie i jestem zachwycona. Jakość i wydajność, a działanie widać po jednym użyciu!

      Usuń
  4. ja uwielbiam wersje gold tej maseczki :D naprawde pięknie wygladza wlosy, sa pachnace i miekkie. moim zdaniem warto :D

    OdpowiedzUsuń