Nowości kosmetyczne

Korzystając z wolnego weekendu, postanowiłam zrobić "małe" kosmetyczne zakupy. Moje włosowe zapasy powoli topnieją i mam już dosłownie resztki produktów, więc koniecznie musiałam to zmienić. W najbliższym czasie będę testować:

1. Odżywkę do włosów Gliss Kur Oil Nutrive 




W końcu udało mi się ją zdobyć, bo nie mogłam jej przez kilka miesięcy nigdzie dostać :/ W końcu zobaczyłam ją w Drogeriach Polskich i kupiłam za 10 zł. Czytałam baardzo dużo pochlebnych opinii na temat tego produktu, mam nadzieję, że na moich włosach się sprawdzi równie dobrze.







2. IHT9 Olej przeciw wypadaniu włosów




Oliwka Babydream w końcu mi się skończyła i szukałam oleju, którego mogłabym stosować również na skórę głowy celem przyspieszenia porostu/zagęszczenia włosów. Padło na olej IHT9. Kosztował 30 zł.








3. Zabieg laminowania Marion 




Wersja "niebieska" laminowania nie przypadła mi zbytnio do gustu, byłam jednak ciekawa jak się sprawdzi "diamentowy połysk". Saszetka kosztowała 3 zł.











W przyszłym tygodniu planuję także zakup szamponu Bioxsine.



Jeśli chodzi o niewłosowe zakupy:

Krem Nawilżający Make Me Bio - wersja różana


Wprawdzie krem już testuję od tygodnia, ale mogę go uznać za nowość. Kupiłam go ze względu na przyjazny skład. Kosztował ok. 50 zł (allegro).



     Podkład Celia Nude

Zakup tego podkładu uznam trochę za kontrowersyjny, głownie dlatego, że już dawno porzuciłam takie produkty na rzecz minerałów. Jednak moja skóra staje się coraz bardziej sucha a za oknem wciąż chłód - dlatego szukałam czegoś "cięższego", minerały niestety trochę wysuszają skórę. O tym produkcie czytałam praktycznie same superlatywy, aż w końcu postanowiłam go kupić. Po kilku zastosowaniach mogę powiedzieć, że jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem, ale jeszcze zbyt wcześnie by go jednoznacznie oceniać. Kosztował 10 zł.




Portfel trochę kwiczy i każe się uspokoić z kosmetycznymi zakupami, jednak obawiam się, że tym razem jego prośby nie zostaną wysłuchane i to jeszcze nie koniec :D




Miłego wieczoru,
Żółty Pies

9 komentarzy:

  1. Świetny post :P Będe częściej zagladać :)
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niebieska wersja laminowania też nie przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gliss Kur Oil Nutrive bardzo lubię :) Szampon Bioxsine polecam, jest super, ale zostało mi go już tylko na jedno użycie :( Ciekawi mnie Krem Nawilżający Make Me Bio bardzo ładnie wygląda.IHT9 Olej przeciw wypadaniu włosów ciekawe jak się sprawdzi! Najbardziej jestem ciekawa. Gdzie go kupiłaś? Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej zakupiłam dzięki uprzejmości kolegi, który mieszka w Rzeszowie, a kupił go w sklepie Iwos :) mają też sklep internetowy iwos.pl. Niestety ten sklep jest właśnie tylko dostępny stacjonarnie

      Usuń
    2. tylko dostępny stacjonarnie w Rzeszowie*

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego oleju do włosów, czy będzie działał :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się sprawdzi olejek do włosów w kwestii przyrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń