Marion, Zabieg laminowania "Diamentowy Połysk"

W końcu znalazłam chwilę by napisać posta, więc dzisiaj chciałabym przedstawić recenzję zabiegu laminowania włosów marki Marion. Siostrzany produkt "Proste i Gładkie Włosy" nie zrobił na mnie wrażenia, czy więc wersja "Diamentowy Połysk" okazała się hitem? O tym poniżej.


Od producenta:


Skład: 



Zabieg laminowania zamknięty jest w dwóch saszetkach po 10 ml. Uważam, że to trochę mało, na szczęście konsystencja produktu jest gęsta i udaje mi się w miarę rozprowadzić jedną saszetkę na całych włosach (a mam mało włosów).

Zapach jest dla mnie neutralny - prawie w ogóle niewyczuwalny. Za kurację obejmującą dwie saszetki zapłaciłam ok. 3 zł. Do produktu dołączony był plastikowy czepek.


Maseczkę stosowałam na włosy po umyciu, nakładałam czepek, ręcznik i tak trzymałam wszystko 10-15 minut. Po tym czasie dokładnie spłukiwałam włosy. Nie suszyłam!

Niestety, fioletowa wersja kuracji laminowania podobnie jak niebieska okazała się totalnym niewypałem. Włosy po jej użyciu za każdym razem były spuszone, naszopione, pozbawione blasku i ładu. Po prostu brzydkie. Klasyczny przejaw przeproteinowania. Pierwszą saszetkę użyłam troszkę inaczej niż drugą - po spłukaniu żelatynowej maski nałożyłam jeszcze emolientową, by na wszelki wypadek wyeliminować ewentualny nadmiar protein. Niestety, efekt był identyczny jak wtedy, gdy nie zastosowałam maski.

Szczerze mówiąc dużo, dużo lepsze efekty laminowania uzyskiwałam stosując "domową" mieszankę żelatyny i łącząc ją z emolientową maską bądź jakimś olejem. Na przykład TUTAJ uzyskałam bardzo fajny efekt, o 180 stopni lepszy, niż po marionowym laminowaniu.  Nie kupię ponownie, nie polecam.


Stosowałyście zabieg laminowania marki Marion ? Jak się u Was sprawdził ?



Żółty Pies

6 komentarzy:

  1. Ja miałam ten drugi zabieg laminowania z Mariona i też niewypał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że ta wersja będzie lepsza, ale moje włosy jej nie polubiły bardzo :(

      Usuń
  2. Tak mysłałam, że pewnie to taki bubelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są bardzo wymagające, myślę, że na niskoporowatych może się lepiej sprawdzić ;)

      Usuń
  3. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zabieg została mi jeszcze druga połowa , bo u mnie też okazał się beznadziejny strata czasu i tyle..

    metheluckygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń