Godny następca Batiste - suchy szampon z Biedronki

Coraz bardziej przekonuję się do suchych szamponów i coraz częściej ich używam - jest to niesamowita wygoda pozwalająca na przedłużenie świeżości włosów o jeden dzień. Ostatnio bardzo to doceniam i znalazłam łatwo dostępny, dobry suchy szampon za niską cenę :)


W swojej karierze wypróbowałam juz kilka szamponów różnych firm - najlepiej sprawdzał się kultowy Batiste, jednak w tym momencie mam ograniczony dostęp tych produktów. Na szczęście mój ulubiony sklep Biedronka wprowadził na stałe do swojej oferty suchy szampon, który spełnia moje oczekiwania w 100%.

Szampon zamknięty jest w 200 ml opakowaniu typowym dla lakierów do włosów i suchych szamponów. Dostępny jest w dwóch wariantach zapachowych - ja wybrałam "flower mood", jednak zapach jest bardzo ale to bardzo słabo wyczuwalny - nie stanowi to dla mnie problemu. Producent zapewnia, że szampon wzbogacony jest kompleksem witamin oraz filtrami UV - pełny skład poniżej.

INCI: Butane, Propane, Isobutane, Oryza Sativa (Rice) Starch, Alcohol, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Water, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzophenone-4, Parfum.

Produkt kosztował mnie ok. 7-8 zł. Podczas aplikacji atomizer aplikuje dość sporą ilość produktu i włosy są w momencie białe i trzeba się później troszkę namęczyć, żeby całkowicie usunąć resztki skrobii. Jednak gdy już poświęcimy się temu zabiegowi otrzymujemy włosy dosłownie jak po myciu. Spokojnie wytrzymają jeszcze jeden dzień (a nawet i dłużej) bez mycia. Są gładkie, uniesione od nasady, nieposklejane. Nie widzę różnicy w działaniu pomiędzy Batiste a tym szamponem. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ? ;)



Znacie?

Żółty Pies

2 komentarze: