Włosowe zakupy na iherb.com

Od dawna miałam wielką ochotę zakupić jakieś zagraniczne kosmetyki w amerykańskim sklepie iherb.com. Kusiły mnie naturalne składy przeładowane ogromem substancji aktywnych, głównie wyciągów roślinnych. W końcu zebrałam się na odwagę i zamówiłam dwie rzeczy, które dziś do mnie przyleciały, więc je pokazuje :)




1. Wcierka do włosów Aubrey Organics


Gdy zobaczyłam tą wcierkę, a raczej jej skład oraz razu wylądowała w koszyku i teraz żałuję, że nie kupiłam całego zestawu składającego się z szamponu, odżywki oraz wcierki. Zobaczcie same:




Tak bogatego składu nie posiada nawet nasz rodzimy Jantar. Fakt, wcierka bazuje na alkoholu, ale akurat mi to nie przeszkadza, wręcz uważam, że taki "promotor" wchłaniania jest jak najbardziej pożądany. Miłym zaskoczeniem jest pojemność wcierki - nietypowa - 237 ml.  Zapłaciłam za nią ok. 8 dolarów.



2. Kuracja do włosów z olejem jojoba marki Queen Hellene

Zakup tego produktu był dość spontaniczny, zachęciła mnie cena (nieco ponad 3 dolary) oraz skład, który moim zdaniem może zastąpić żelatynowe laminowanie. W pudełku znajdują się 3 duże tubki produktu (po 30 ml każda)





Bardzo zachęcam do zakupu produktów na iherb.com, mają na prawdę ogromny wybór produktów z bardzo dobrymi składami ;) Cenowo również wychodzi całkiem nieźle - za te dwa produktu z przesyłką zapłaciłam ok. 45 zł. Tutaj wklejam linka z listą produktów: http://www.iherb.com/Hair-Scalp






Pozdrawiam,
Żółty Pies












3 komentarze: