Aubrey Organics, Men's Stock Ginseng Biotin - tonik do skóry głowy

Pora na recenzję wcierki Aubrey Organics z  bogatym składem, który mnie bardzo zachęcił do zakupu. W skład linii "Men's Stock" wchodzi: szampon, odżywka i tonik. Ja skusiłam się jedynie na ten ostatni "krok" pielęgnacyjny i teraz trochę żałuję, że nie zakupiłam całego zestawu, bo tonik okazał się całkiem niezłym produktem..


Opakowanie:

Duża, plastikowa butla z wygodnym atomizerem. Butelka jest ciemna i nie widać ubytku produktu.

Skład:

Aqua, alcohol denat. (38b, lavender*), aloe barbadensis leaf juice*, hamamelis virginiana water, polygonum multiflorum root extract, chamomilla recutita flower*, glycerin, calendula officinalis flower*, niacin, lavandula angustifolia flower*, inositol, tussilago farfara leaf*, mentha piperita leaf*, urtica dioica leaf*, citrus medica limonum peel oil*, viscum album fruit extract, Melissa officinalis leaf extract, humulus lupulus extract, hedera helix extract, foeniculum vulgare fruit extract, biotin, achillea millefolium extract, citrus grandis (grapefruit) extract, citrus medica limonum fruit extract, spiraea ulmaria extract, fucus vesiculosus extract, equisetum arvense extract, clematis vitalba leaf extract, tilia cordata flower extract, saponaria officinalis extract, sambucus nigra flower extract, salvia officinalis leaf extract, nasturtium officinale extract, malva sylvestris extract, hypericum perforatum extract, eucalyptus globulus leaf oil*, echinacea purpurea extract, cucumis sativus fruit extract, cinnamomum camphora, arnica montana flower extract, arctium lappa root extract, anthemis nobilis flower extract, anacyclus pyrethrum root extract, menthol crystals, salvia officinalis oil*, rosmarinus officinalis leaf oil*, tocopheryl acetate, panax ginseng root extract, ascorbic acid, glycine soja oil, daucus carota sativa root extract, beta-carotene.






Dostępność: 


Kiepska, w Polsce kosmetyki tej marki są praktycznie niedostępne - ja zakupiłam na stronie iherb.com.



Cena:

ok. 7-8 $



Zapach:

ziołowy, świeży, przyjemny



Wydajność:

Buteleczka zawiera niestandardową ilość produktu, bo 237 ml. Taka objętość wystarczyła mi na 2 tygodnie codziennego wcierania we włosy. Jednak zaznaczam, że ja zużywam wcierki w tempie ekspresowym i nie żałuję produktu, więc należy wziąć na to poprawkę. Myślę, że u innych osób spokojnie wystarczy na miesiąc codziennego stosowania.


Działanie:

Jak już wspomniałam, produkt aplikowałam na skórę głowy codziennie, przez 2 tygodnie. Włosy dzieliłam na cienkie przedziałki i bardzo dokładnie pryskałam odżywkę i wykonywałam delikatny masaż, by pobudzić ukrwienie. Produkt absolutnie nie obciąża, nie oblepia włosów i bez problemu można wcierać go pomiędzy myciami bez obaw o szybsze przetłuszczanie włosów. Mimo alkoholu w składzie nie podrażnia, nie wysusza skóry głowy - wręcz koi i nawilża.

Jeżeli chodzi o porost włosów to niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo zbyt krótko stosowałam wcierkę. Natomiast zaobserwowałam nowe baby hairy, które prawdopodobnie są wynikiem działania tego produktu (ewentualnie w duecie z Biotebalem). 



Produkt bardzo chętnie kupię ponownie. Ciężko znaleźć wcierkę z tak bogatym składem, która nie obciąża włosów. Zdecydowanie polecam :)






Żółty Pies

1 komentarz:

  1. Zapisuję na liście must have :) Mam kilka wcierek w zapasie,a potem sięgnę chętnie po tą.

    OdpowiedzUsuń