Biotebal - opinia po miesiącu kuracji

Wczoraj minął dokładnie miesiąc, od kiedy zażywam biotynę. Pora więc na krótki raport.



Cera

Nie zauważyłam żadnego wpływu (zarówno pozytywnego jak i negatywnego) na skórę.

Paznokcie

Tutaj również brak widocznych efektów. Paznokcie mam bardzo cienkie, elastyczne i łamliwe i na chwilę obecną takie pozostały.

Włosy

Włosy wciąż wypadają, jednak wydaje mi się, że odrobinę mniej. Zaobserwowałam nowe babyhairy, jednak nie sądzę, by były one wynikiem przyjmowania wyłącznie tego suplementu, ponieważ dodatkowo stosowałam wcierkę. Wzrost całkiem niezły, wydaje mi się, że rosną ciut szybciej niż zazwyczaj.


Rozpoczęłam kolejny miesiąc suplementacji Biotebalem. Kolejny raport za miesiąc ;)





Żółty Pies

3 komentarze:

  1. Ciekawe czy coś pomoże, w sumie to duża dawka biotyny - powinno coś pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam go kupić, ale padło na coś innego. Czekam na opinię po dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń