Trochę nowości




1) Pharmaceris H-Stimupurin - specjalistyczny szampon stymulujący wzrost włosów

Czytałam o nim dużo dobrego, więc postanowiłam przekonać się na własnej skórze, czy faktycznie jest taki genialny. Kosztował 30 zł.


2) Etja - olej ze słodkich migdałów i olej awokado 

Ostatnio zaniedbałam regularne olejowanie włosów (ze względu na olej IHT9, który się u mnie nie sprawdził), więc postanowiłam zakupić oleje, które polecane są do włosów o wyższej porowatości. Padło na markę Etja, której produkty zapowiadają się całkiem przyzwoicie. W sumie te dwa oleje (po 50ml) kosztowały mnie ok. 20 zł z przesyłką, dodatkowo do zamówienia dostałam gratis:


3) Etja - naturalny olejek miętowy i lawendowy

Sprzedawca idealnie wybrał dla mnie olejki - akurat te, które sprawdzają się w pielęgnacji włosów ;) Mam zamiar dodawać je po kropelce do wcierek i szamponu


4) Joanna Rzepa, kuracja do włosów

Wcierka już przeze mnie stosowana, przed zakupem wydawało mi się, że nie obciąża włosów u nasady, jednak coś mi się  pomyliło i jednak nie nadaje się po myciu włosów :P



Póki co - ban na włosowe zakupy! 



Żółty Pies

5 komentarzy:

  1. Olejek miętowy mnie ciekawi:)
    Widzę,że mamy bana na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przeginam z zakupami kosmetycznymi :D

      Usuń
  2. Ja po tych wszystkich rossmannowych promocjach mam bana na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście ominęła rossmanowska promocja :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię rzepę :) Świetne nowości :))

    OdpowiedzUsuń