Pharmaceris H-Stimupurin - szampon stymulujący wzrost włosów

Nie wierzę zbytnio w stymulujące działanie szamponów przeciw wypadaniu włosów. Według mnie mają one zbyt krótki kontakt ze skórą głowy, by coś zdziałać. Jednak zdecydowałam się zakupić szampon pobudzający wzrost włosów marki Pharmaceris. Jak się więc sprawdził? Czy faktycznie pobudził włosy do wzrostu?


Szampon zakupiłam w jednej z aptek internetowych za około 30 zł. 

Od producenta:



Produkt zamknięty jest dużej, plastikowej butli mieszczącej 250 ml szamponu. Używałam go przez ostatnie 1,5 miesiąca przy każdym myciu. Wystarczy niewielka ilość produktu, by dokładnie spienić i pokryć całe włosy, przez co szampon okazuje się być bardzo wydajnym. Została mi jeszcze ok. 1/4 opakowania.

Co mogę o nim powiedzieć to na pewno to, że w ogóle nie wysusza włosów, powiedziałabym, że wręcz je nawilża. Nigdy żaden szampon nie był tak delikatny (mimo SLS w składzie). Pozostawia je gładkie, sypkie i błyszczące.


Jeżeli o działania przeciw wypadaniu włosów to póki co nie zauważyłam takiego efektu. W składzie znajdziemy składniki, które pomogą w w walce z wypadaniem włosów, m.in: kofeinę, wit. B6, B5, drożdze, biotynę. Podczas mycia spieniałam go, dokładnie masowałam i pozostawiałam na krótką chwilę, tak jak zaleca producent. Włosy jednak wypadają w takim stopniu jak przed używaniem szamponu.


Mimo wszystko z szamponem się polubiłam i z miłą chęcią z niego korzystam. Polecam szczególnie posiadaczkom suchych włosów :)


P.S.

Przy okazji zapraszam do skorzystania z usług sklepu SheIn:



:)


Żółty Pies

1 komentarz: