Cece Med, Intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów | Ampułki do skóry głowy

Produktów przeznaczonych przeciw wypadaniu włosów w formie wcierek wypróbowałam już setki. Zazwyczaj wybieram produkt na podstawie pozytywnych opinii oraz składu, jednak tym razem postanowiłam kupić w ciemno, nie miałam zbyt wiele czasu na zastanowienia, bo włosy leciały na potęgę. Zaryzykowałam i nabyłam zestaw 30 ampułek przeciw wypadaniu włosów marki Cece Med. Opinia poniżej :)


Marka posiada w swojej ofercie kompleksowy zestaw przeciw wypadaniu - szampon, odżywkę, lotion oraz ampułki. Jednak stwierdziłam, że ampułki są najbardziej skoncentrowaną formą produktu i zadziałają najsilniej. Skład od razu mi się spodobał - jest w nim mnóstwo substancji aktywnie działających - m.in. biotyna, wit. B3, pantotenian wapnia oraz sporo ekstraktów i protein roślinnych:



Jedna ampułka mieści 7 ml produktu - uznałam, że to trochę mało jak na pokrycie całej skóry głowy i wcierałam wyłącznie w określoną partię włosów, tych od strony karku, które są przerzedzone i nie rosną. Ampułkę można ponownie zamknąć, gdyby się tak zdarzyło, że zostanie nam trochę płynu. Nic się nie marnuje :) Produkt łatwo rozprowadza się, jednak skleja i obciąża włosy. Zazwyczaj wcierałam od razu po myciu na jeszcze mokre włosy, wtedy efekt posklejania był najmniejszy. Po wtarciu i wykonaniu masażu czułam przyjemne mrowienie. Za opakowanie mieszczące 30 ampułek zapłaciłam ok. 70-80 zł.


Dziś wykorzystałam ostatnią ampułkę. Jeżeli chodzi o działanie to przede wszystkim:

+ Wypadanie włosów ustało do granic normalności po dwóch tygodniach codziennego stosowania
+ Pojawiły się nowe włosy w miejscach, w których już dawno ich nie było
+ Przyspieszyły porost - w końcu włosy od strony karku zaczęły rosnąć!



Ogólnie jestem zadowolona z zakupu i gdyby nie cena, to na pewno kupiłabym kolejne opakowanie. Teraz zabieram się za kozieradkę, która jest równie skuteczna, a tańsza ;)



Żółty Pies

2 komentarze:

  1. Walczę teraz o nowe włoski na głowie - zagęszczenie jest u mnie mile widziane, więc taki produkt chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Walczę z wypadaniem i może kiedyś wypróbuję chodź cena nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń