Garnier, odżywka Gęste i Zachwycające - HIT czy KIT ?

Z reguły nie ulegam telewizyjnym reklamom odżywek do włosów, w których producenci pokazują olśniewające efekty po zastosowaniu ich produktów. Jednak ostatnio będąc w drogerii totalnie nie miałam pomysłu na zakup odżywki, więc sięgnęłam po nowość (i jeszcze na promocji) Garniera. Nazwa "Gęste i Zachwycające" brzmiała trochę zabawnie, jednak nie patrząc na skład produkt wylądował w koszyku. O tym, czy było warto przekonacie się poniżej.



Produkt zamknięty jest w standardowym dla Garniera opakowaniu 200 ml za które musimy zapłacić równie standardową cenę ok. 8-10 zł, w zależności od sklepu. Ja swoją sztukę nabyłam w Drogerii Natura za 7 zł na promocji. Konsystencja odżywki okazała się średnio gęsta, jednak dobrze rozprowadzała się na włosach.

 Niestety gorzej tutaj z wydajnością, ponieważ opakowanie wystarczyło mi na 5-6 użyć. Zapach odżywki jest bardzo bardzo specyficzny - mocny, słodkawy ale chemiczny - niezbyt mi przypadł do gustu w ogóle.

Co obiecuje producent?



Oczywiście pakując odżywkę do koszyka nie spojrzałam nawet na skład. Dopiero w domu zauważyłam, że szału nie ma, wręcz jest fatalnie - zapach już na 4 miejscu w składzie, więc wszystkie składniki występujące po nim w minimalnych ilościach.



Produkt nakładałam zawsze po umyciu na określony czas  - raz na 3 minuty, raz na pół godziny, w zależności od ilości dysponowanego czasu. Za każdym razem po spłukaniu odżywki moje włosy były napuszone, końcówki jakby posklejane i poplątane, zero wygładzenia i dociążenia. Nigdy nie udało mi się uzyskać takiego wyglądu włosów, zebym mogła spokojnie wyjść do ludzi na ulicę. Nie pomadało nawet nałożenie silikonowego serum. Nie zauważyłam efektu pogrubienia włosów, zwiększenia wizualnej gęstości. Zachwytu też nie było.  Dawno nie miałam do czynienia z tak paskudną odżywką :D

Ogólnie nie polecam jej nikomu. Kit tysiąclecia po prostu.

Żółty Pies



6 komentarzy:

  1. Świetny post;) zazwyczaj nie używam odżywek z Garniera :) ale na przyszłość bd dokładnie sprawdzała skał: ) zapraszam do siebie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeh.. jaka nazwa takie działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście jestem zachwycona :) wygładza oraz poskramia moje niesforne włosy, zużyłam już kilka buteleczek i zawsze do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to podziwiam i zazdroszczę. U mnie zadziałała fatalnie.

      Usuń
  4. Czytałam same dobre jej opinie a tu taka zmiana

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zawiódł Garnier z olejami :/ Miałam wielką nadzieję, że opanuje moje futerko, a tylko pogorszył. Miałam na oku właśnie "Gęste i zachwycające", ale chyba sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń