Olaplex | Jak długo utrzymał się efekt regeneracji włosów?

Od wykonania zabiegu regeneracyjnego z Olaplexem minęło już dwa tygodnie. Przez ten czas zdążyłam umyć włosy co najmniej 10 razy, więc już mam jakiś pogląd na jego temat. Od razu po wykonaniu zabiegu moje włosy były idealne - gładkie, sypkie, dociążone. Czy efekt utrzymał się do teraz?




Tak na prawdę efekt idealnych włosów utrzymał się do około dwóch myć. Później, z każdym myciem moje włosy powoli wracały do stanu wyjściowego i w tym momencie praktycznie nie widzę WIZUALNEJ różnicy w wyglądzie i zachowaniu się moich włosów. Piszę wizualnej, bo Olaplex ma za zadanie odbudowywać wewnętrzną strukturę włosa, a nie wypełniać ubytki jak to się dzieje w przypadku kuracji proteinowych.

Pewnie teraz wiele z Was zada pytanie dlaczego w takim razie od razu po wykonaniu zabiegu włosy były w idealnej formie. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam, jednak nie znalazłam racjonalnej odpowiedzi. Nie jest możliwe, żebym w kilka dni ponownie zniszczyła włosy. Nie prostuję ich, nie farbuję, rzadko suszę. Warto zaznaczyć, że po wykonaniu zabiegu z Olaplexem powinno się stosować No.3, by na bieżąco odbudowywać mostki disiarczkowe, ja jednak się na ten krok nie zdecydowałam, więc musicie to wciąć pod uwagę. Może gdybym regularnie co kilka myć stosowała No.3 to efekt by się utrzymywał przez cały czas.

Podobny efekt na swoich włosach zaobserwowała BlondHairCare.


W każdym razie, zamierzam dać Olaplexowi kolejną szansę, ale tylko wtedy jak będę włosy farbować chemicznie, albo rozjaśniać.


Żółty Pies

4 komentarze:

  1. Hm, dobrze ze trafiłam na twoją recenzję bo zastanawiałam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na innych włosach efekt może być lepszy ;)

      Usuń
  2. Mam pytanie do Ciebie, bardzo proszę o kontakt na e-mail: Tineczka1995@interia.pl
    Będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń