Hit | Odżywka do włosów z Biedronki za 1,50 zł, która działa cuda

Przeglądając ostatnio ofertę sieci sklepu Biedronka natknęłam się na promocję nowej maseczki do włosów Perfect Me, ktora od niedawna figuruje na półce z produktami kosmetycznymi. W Biedronce w mojej miejscowości maseczki do włosów tej  marki pojawiły się w zamian za odżywki w saszetkach Biovax. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wrzuciła kilku saszetek do zakupowego koszyka..
 

Do wyboru mamy trzy rodzaje maseczek do włosów: z naturalnymi olejami, z keratyną oraz do włosów farbowanych. Skład maseczki z olejami wydał mi się najlepszy, więc za testowanie tej wersji zabrałam się najpierw. Producent zaleca stosowanie tego produktu do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych. Moje włosy są po prostu wysokoporowate i mają lekko podniszczone końcówki. Do tego lubią się puszyć i skręcać. Wedle instrukcji maseczki, należy rozprowadzić ją na umytych i mokrych włosach i przetrzymać ok. 5 minut. Ja trzymałam dłuzej - ok. 10-15 minut.



Skład olejowej wersji jest bardzo emolientowy: obecne są oleje: arganowy, jojoba, macadamia, kokosowy oraz ze słodkich migdałów; silikony oraz substancje kondycjonujące (np. quanterium-87). Trochę się obawiałam kokosa, bo moje włosy za nim nie przepadają.


Odżywka zamknięta jest w saszetce o pojemności 20 ml i posiada dość gęstą, woskową konsystencję. Okazało się, że taka ilość na moją długość włosów nie jest wystarczająca, bo podczas nakładania włosy tą odżwykę dosłownie zjadały. Jednak nie ma co marudzić na temat wydajności, bo cena takiej saszetki to jedyne 1,49 zł, a w promocji nawet 1,19 zł! Tak tanio, że szkoda nie wypróbować. Jeżeli chodzi o zapach, to trochę mnie zaskoczył  - pachnie jak całkiem niezłe perfumy o słodkim zapachu :P


Teraz kwestia kluczowa, czyli działanie. Tak jak wspominałam wyżej, odżywkę nakładałam na świeżo umyte szamponem włosy i pozostawiałam na ok. 10-15 minut, po czym spłukiwałam wodą. Nie nakładałam żadnego oleju przed myciem, by nie zaburzyć ostatecznego wyglądu włosów. Po wyschnięciu moje włosy były bardzo wygładzone, elastyczne, lśniące, śliskie i dociążone. Po koczku ślimaku bardzo ładnie się pofalowały. Jedynie końcówki wymagały niewielkiej ilości silikonowego serum. Ogólnie wizualnie wyglądały na zdrowe i nawilżone.


Poniżej wklejam kilka zdjęć zrobionych po nocy - fale z koczka z ślimaka już się sporo rozluźniły :(


Włosy umyte jedynie szamponem Sylveco pszeniczno-owsianym i potraktowane odżywką Perfect Me


             Przed rozczesaniem                                                                                        Po rozczesaniu




Stosunek jakość : cena - rewelacja.

Wkrótce zamierzam wypróbować wersję maseczki z keratyną.


Polecam!



Żółty Pies

~~~~~~

16 komentarzy:

  1. O świetnie! Pójdę jutro do Biedronki i kupię tą i jeszcze z keratyną :D Za taką cenę, to nawet jak się nie sprawdzi to nie będę żałować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że się sprawdziła :) osobiście raczej mi nie pod drodze do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włoski pięknie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końcówki nadają się do obcięcia :)

      Usuń
  4. szkoda ze tak malo wydajny, sklad bardzo inetersujacy choc moje wlosy nie lubia sie z kokosem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też się nie lubią z kokosem, ale w tym przypadku maska zadziałała genialnie.

      Usuń
  5. Osobiście nie lubię tych w saszetkach, ale skoro ma cudowne działanie to czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę dziś w biedronce to koniecznie muszę jej poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za 1,50 zł to warto kupić :P
    Zapach na pewno był cudowny ♥
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością po nią sięgnę, już o niej słyszałam właśnie :D PS. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co kojarzę, to maseczki i szampon Perfect.Me był w ostatnim Shiny boxie. Za taką cenę warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt, chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń