Przydatne włosowe gadżety do 20 zł, które warto znać!


Przeglądając portal AliExpress w poszukiwaniu włosowych inspiracji natrafiłam na kilka fajnych włosowych gadżetów, które mogą ułatwić życie włosomaniaczce :) 



Szeroka bandana



Niby nic odkrywczego, jednak taka szeroka dzianinowa bandana  to genialne rozwiązanie na zimę zamiast czapki dla fryzur z wysokimi upięciami. Osobiście niejednokrotnie rezygnowałam z czapki, bo uciskała mój kucyk :) Koszt na AliExpress to ok. 16 zł za sztukę.



Twister do koka








Twister-spinka to alternatywa dla klasycznego wypełniacza typu donat. Taka metoda jest na pewno szybsza i nie obciąża tak włosów jak klasyczne wypełnianie donatem. Ponadto przy cienkich i rzadkich włosach donat jest widoczny pomiędzy kosmykami, w tym przypadku takie ryzyko jest mniejsze :)


Rusztowanie do zaplatywania warkocza




Gadżet teoretycznie wydaje się banalny i zbędny, jednak dzięki takiemu rusztowaniu jesteśmy w stanie zapleść równiótkiego warkocza, co więcej jest bardziej stabilny i wytrzymały. Koszt ok. 3-4zł.


Lupa do koków i upięć


Źródło



Kolejny z pozoru niewinny przyrząd, jednak jest on bardzo pomocny w przypadku kreowania różnego rodzaju koczków. Dzięki takiej lupie w łatwy i prosty sposób poradzimy sobie z przeplatywaniem włosów między sobą. Koszt jednej lupy to ok. 4-5 zł.


Papilotki w kształcie truskawek




Na koniec gadżet, który najbardziej wpadł mi w oko, a mianowicie urocze papilotki w kształcie truskawek :)) Pomysłodawcą są oczywiscie Azjaci ale truskaweczki zyskują coraz szersze grono zwolenników na całym świecie. Papiloty pozwalają na kręcenie włosów bez użycia ciepła. Zestaw  6 sztuk kosztuje ok. 6-7 zł. Poniżej wklejam link z youtube, w którym dziewczyna recenzuje papiloty i pokazuje efekty po ich użyciu  :)





Żółty Pies

~~~~


5 komentarzy:

  1. Mam ten twister do koka ;) Te truskaweczki są słodziudkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda hehe ;p o niektórych w ogóle nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobał się twister do koka ;)

    OdpowiedzUsuń