Nivea Repair&Targeted Care vs Nivea Long Care&Repair

Czym się różnią ? Która odżywka okazała się lepsza?

Jeszcze parę lat temu przechadzając się po drogerii nawet nie spojrzałabym w stronę odżywek marki Nivea, gdyby nie oczywiście wpis Anwen na temat cudownego działania Long Repair. Kupiłam, spróbowałam i polubiłam. Od tego czasu minęło już sporo czasu, a producent po raz kolejny zmienił szaty graficzne i składy swoich produktów. Repair&Targeted Care kiedyś widniało pod nazwą Intense Repair, a Long&Care Repair - Long Repair :)


Ostatnio testowałam nową wersję Intense&Care Repair, którą uznaję za całkiem w porządku. Pełna receznja - klik.


Porównując w sklepie składy obydwu wersji nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że są identyczne. Szukałam, szukałam, aż doszukałam się niewielkich różnic w składzie jakościowym.


Jedynym istotnym elementem różniącym te dwie odżywki jest obecność oleju babassu w wersji Long Care&Repair. Reszta pozostaje prawie identyczna (niewielka różnica w środkach konserwujących, jednak nie ma to większego wpływu na działanie odżywki). Oczywiście producent mógł poczynić różnice w procentowej ilości składników, jednak czy tak było - tego się nie dowiemy :)

Jeżeli chodzi o zapach, konsystencję, wydajność - nie widzę różnicy pomiędzy tymi dwoma odżywkami. Cena również jest jednakowa.



Najważniejszą kwestią jest jednak działanie. Czy dodatek oleju z babassu wpłynął znacząco na efekty działania produktu ?

W moim przypadku nie. Praktycznie nie widzę różnicy w działaniu pomiędzy tymi dwoma odżywkami. Zarówno jedna jak i druga wersja sprawdzają się na moich włosach  dobrze - dociążają, wygładzają, dyscyplinują. Wygląda na to, że producent wypuścił na rynek dwie prawie identyczne odżywki pod innymi nazwami. 



Jestem ciekawa, czy Wy zauważyłyście jakieś różnice w działaniu tych dwóch odżywek?




Żółty Pies



4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc ja też nie widzę różnicy w działaniu pomiędzy tymi odżywkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nimi, raz kupiłam i już raczej nie wrócę ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana do odżywek Nivea ;) Super blog. Obserwuję ;)

    Wpadnij czasem do mnie mała :*
    www.wlosowa-ewolucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń