3 miesiące po obcięciu włosów | Jaka jest obecna kondycja moich włosów?

Mijają 3 miesiące od wizyty u fryzjera i pasuje napisać z tej okazji posta :D Mimo, że bardzo rzadko teraz coś wrzucam na bloga, z moimi włosami NIC ZŁEGO SIĘ NIE DZIEJE - nie wypadają, rosną i mają się całkiem przyzwoicie...








Przez ostatnie miesiące włosy bardzo podrosły. Mimo, iż może nie jest to tak widoczne na zdjęciach, różnica jest spora - ok. 4 cm. To niezły wynik jak na to, że nic nie wcieram w skórę głowy, jedynie właściwie się odżywiam i biorę odpowiednie suplementy diety (b-complex, duże dawki witaminy C, witamina D3+K2, jod, selen).


Ostatnie dość intensywne wypadanie zanotowałam we wrześniu ubiegłego roku. Od tego czasu praktycznie nie wiem co to utrata włosów... A przez te miesiące byłam narażona na  intensywny wysiłek psychiczny, czasem zaniedbywałam sen. Włosy są niewzruszone :D Mam bardzo dużo babyhair. Oby tak dalej!







Jeżeli chodzi o pielęgnację, to jest ona zredukowana do całkowitego minimum. Jako szamponu używam Barwy Ziołowej, a odżywki raczej drogeryjne typu Nivea, Elseve, Alterra... baaaardzo rzadko nakładam olej. Po umyciu praktycznie zawsze suszę włosy na szczotce, co powoduje, że są one bardzo wygładzone. Zauważyłam, że im mniej nad nimi "cuduję" i o nich rozmyślam, tym lepiej wyglądają :P

Nie jestem obecnie na bieżąco z blogami i nowinkami kosmetycznymi, a szukam dobrej kuracji odbudowującej, co by trochę zadośćuczynić moim włosom brak intensywniejszej pielęgnacji... Zastanawiam się nad kuracją keratynową Artego ... Co sądzicie, może znacie coś lepszego ?


Żółty Pies



4 komentarze:

  1. wpisz w google "Maska ANWEN do włosów wysokoporowatych Kiełki pszenicy i Kakao" ostatnio wszędzie o niej mówią i piszą. a ten szampon barwa nie wysusza Ci włosów ? Mi ziołowe szampony nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysusza :) Maski Anwen jeszcze nie miałam :)

      Usuń